چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا 9
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا 9

چگونه برای کاهش سطح بالای کراتینین 9When سطح کراتینین سرم است بیش از 9، اقدامات پزشکی مورد نیاز برای تمیز کردن خون، در غیر این صورت، مشکلات درمانی و بهداشتی ناشی می شد. خوب، چگونه به منظور کاهش سطح کراتینین بالا 9؟ در بیمارستان ما، زمانی که سطح کراتینین سرم بالاتر از 9 است، بیماران داده می شود 3 گزینه به منظور کاهش سطح کراتینین.

-Diálisis

دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن دور کراتینین خون است. معمولا، هنگامی که شما شروع دیالیز، آنها را به دیالیز به طور منظم برای بقیه عمر خود را اگر عملکرد کلیه در کوتاه ترین زمان را بازیابی کنید. دیالیز در تمیز کردن خون مفید است، اما همیشه باعث عوارض جانبی بسیاری، که برخی از آنها تهدید کننده زندگی.

کلیه -Transplante

پیوند کلیه نیز یک گزینه. سطح سرمی سطح کراتینین بالا می شود به دلیل اختلال عملکرد کلیه. پیوند کلیه از عمل جراحی به جای یک کلیه سالم را به بدن به جای کار کلیه ها شکست خورده است. این یک گزینه خوب برای کمک به جلوگیری از دیالیز است، اما امید به زندگی به طور کلی پیوند کلیه 7 سال است.

درمان طب سنتی چینی

در بیمارستان ما SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، بیماران با سطح کراتینین بالا 9 نیز ممکن است پیشنهاد را به یک روش سیستماتیک برای طب چینی برای بازگرداندن عملکرد کلیه است. نه هر کس این فرصت را به عملکرد کلیه خود را ترمیم، تنها کسانی که هنوز هم خروجی ادرار است.

این درمان طب چینی شامل درمان های مختلف سیستماتیک چینی مانند طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا دارویی، مخلوط کانگ مای و غیره. این درمان طب چینی می تواند ظرفیت برای خود شفا از سلول های ذاتی کلیه، بافت کلیه و ترمیم زخم تحریک گردش خون کلیوی را افزایش دهد. مهمتر از آن، می تواند به بافت های سالم کلیه در سفارش به تقویت حفاظت از آنها از آسیب دیده. با استفاده از این روش های درمانی جایگزین، برخی از عملکرد کلیه باید بازسازی شود. ما کلیه ها مسئول پاکسازی کراتینین خون دور می باشد، تا زمانی که عملکرد کلیه، کراتینین سرم به طور طبیعی کاهش می یابد بهبود یافته است.

اگر شما به دنبال برای درمان به کاهش سطح کراتینین، شما می توانید دکتر ما آنلاین و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V پایین و یا ترک پیام مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: